جمله ی عاشقانه

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

کاش حداقل انصاف داشتی ومهربانی ام رابهانه ی رفتنت نمیکردی

 

تامن مجبورنشم هرروزسنگ رانشان دلم بدم وبگم

 

اگه مثله این بودی او نمی رفت…

 

 

نـشـستـه ام…

 

بـــیـاد ِ کــودکــی هـــایــم،

 

دور ِ “غــلـط”هــا،

 

یـک خــط ِ قرمز مـی کـــشـم !

 

حتی…

 

دور ِ تــــــــو !

 

 

امشب غــم هــا . . .

 

برایـم مهــمانــی گــرفتــه انـــد . . .

 

و مـــن میخــواهـــم بتــرکـانــم . . .

 

همــه ی بغــض هایـــم را . . .

 

 

نُت به نُت خامــوشم کـــــــردی

 

ولـی هــنوز پیانــو مــیزنــی برایــــــش

 

لعنتــــــــی

 

 

عادتــــــ ــــ ـ نَکرده ام هَنــــوز…

 

خیال می کنَــــم

 

روزی باز می گردی

 

آرام از پشتــــــ سر می آیی،

 

مَـــرا کــه به انتهای خیابان خیره شُــده ام

 

دوباره به نامِ کوچکـــــ ـــ ـ صِــدا می زنی

 

و عُمـــر تنهــــــایی ام به پایان می رســـ ـــ ـد .

 

 

بیماری نادرییست

 

این که نگاهت

 

به هر چه بیفتد

 

دلت برای کسی تنگ شود !!!

 

 

یکی بهتر از من را پیدا کرد،

 

در حالی که به صدتا بهتر از او گفتم

 

یکی دارم

.

 

 

 

در زمستانی سرد ،کلاغ غذا نداشت تا جوجه هاشو سیر کنه

 

گوشت بدن خودش رو می کند و می داد به جوجه هاش می خوردند..

 

زمستان تمام شد و کلاغ مرد !

 

اما بچه هاش نجات پیدا کردند و گفتند :

 

آخی ! خوب شد مُرد ! راحت شدیم از این غذای تکراری !!

 

 

 

 

در آن پر شور لحظه

 

دل من با چه اصراری ترا خواست،

 

و من میدانم چرا خواست،

 

و می دانم که پوچ هستی و این لحظه های پژمرنده

 

که نامش عمر و دنیاست ،

 

اگر باشی تو با من، خوب و جاویدان و زیباست

 

م.اخوان ثالث

 

 

 

 

من تو را دوست دارم

 

و تو دیگری را و دیگری دیگری را

 

و در این میان همه تنهاییم!..

 

دکـتــر عـلـی شــریعـتـی

 

 

 

 

-Q:Wat is luv?

 

*

 

*

 

*

 

*

 

A:Luv is wen sum1 breaks ur heart

 

n d most amazing thing

 

is tat u still luv them

 

wid every broken piece…!

 

 

 

 

سوال : عشق چیه؟

 

جواب : عشق یعنی وقتی که یه نفر قلب تورو میشکنه

 

و حیرت انگیزه که تو هنوز با قطعه قطعه ی قلب شکستت دوستش داری!!

 

 

 

 

از تو دلگیر نیستم…

 

از دلم دلگیرم..

 

که بی وفاییت را صبورانه تحمل میکند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 / 9 / 1392برچسب:, ] [ 1:56 بعد از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه